Followers

Saturday, August 21, 2010

Dugaan bln Ramaddan....

Di bln puasa ni mcm2 dugaan yg menimpa... Betul2 m'guji k'sabarn hati ni... Semua yg b'laku di s'keliling ni mnyakit kan hati, betul2 mnyakitkn.. Ubat pe yg blh m'yembuhkn sakit ini.... Tiada jln singkat utk selasaikn semua masalh. Selesai 1 mslah timbul 1 mslah lain... Dah la nak selesai kn 1 mslah mcm2 dugaan  aku hadapi... Penat..... Aku penat dgn semua ni..... Ya ALLAH..... Tahap k'sabarn aku dh smpai thp maximum.. Ape harus aku buat.. Adakah mslah yg timbul ini krn k'silapn aku sndiri???? 
Hidup mcm roda, berada di atas mmg seronok tpi hnya smentara dan senang utk kite jtuh ke bwh smula. Bile berada di bwh perit rase nya x t'kate.. Nak naik ke atas s'mula bkn senang s'perti yg dijangkakn....
BB Safwan penghibur hati yg lara ini.... Gelak tawa nye betul2 mlegakn hati ini... Kerenah dan kenakaln  nye mnceriakn hari2 ku... 

HAK CIPTA TEPERLIHARA OLEH SALMIZALEOMAMA-MIZA!!

No comments:

Post a Comment