Followers

Tuesday, March 15, 2011

bb Safwan meragam lgi.. Jln2 cuci mate

Bb safwan makin ari makin mnje n buat ragam mcm2.. Mlm tdi kul 2 pgi dia bangun n x mau tido.. Ble kita buat x thu n x mau lyn dia nangis2.. Smpai ibu dia ni pening kpala d buat nye.. emm pe nk buat lyn je la.. Biasa la bb safwan ble nangis kelopak mate n kening dia merah2 mcm pe tah..







rmbt bb safwan t'pacak mcm duri landak kne tiup angin kipas.


Arini lak kami kuar g seberang(Perda).. Lgi pn kt uamh aku skrg ni xde air dorang repair coz tangki air bocor. Smpat la aku n takung air bersih utk mndi n msk air nnti.. G sne kmi singgah jap Jusco seberang prai Jln2 cuci mate n cri brg bb safwan pe yg patut.. Aku suke g sne coz x pyh ssh nak bwk kuar stroller bb safwan kt sne de kemudahn utk bb.. Just isi borang n tggl lesen kete.. Nk bwk bnda tu pn kne pakai lesen lgi.. bb safwan bkn main suke duk dlm tu.. X mcm biasa klu bwk stroller jp je nak ddk lam tu pstu dia akn nangis nk dukung.. Last nye beg jgk duk dlm stroller tu..







Ble aku blik umah still x de air lgi.. Kul 5 tdi bru de air tpi tu la air dia keruh mcm air kopi.. Teruk btl batal niat aku nk msk.. mcm ner nak msk air keruh mcm tu.. Tgk pn aku dh geli.. 
Haaa.. Jwp  nye mlm ni mkn kt luar lgi la... Tu pn klu rajin nk kuar..














HAK CIPTA TEPERLIHARA OLEH SALMIZALEOMAMA-MIZA!!

No comments:

Post a Comment