Followers

Friday, April 08, 2011

hangout to Padang Kota Lama....

Mcm biasa klu dh cti aku akn kuar g mne2 yg x byk kuarkn baget.. Fhm2 je la skrg ni smua nye byk pakai duit. Ckup bln je duit dh kering.. Emmmm...
Aku ni dh lame x kuar lpk kt Padang Kota Lama.... Dlu mse bujang2 dlu slalu la jgk lepak kt sne.. Aku bwk bb safwan kt play land kt tepi Padang kota lama tu.. De 1 buaian khas utk baby.. Ok la.. Bkn main seronok bb safwan main.. Sbnr nye bb safwan x sht- dmm batuk n selsema so pic dia muka selengga je.. X comel langsung nk bgi snyum n ketawa pn ssh..










HAK CIPTA TEPERLIHARA OLEH SALMIZALEOMAMA-MIZA!!

2 comments:

  1. comelnya anak..awk...keluarga bahagian...Amin!

    ni nak bertahu,saya dah tukr url baru....kalau sudi, awk boleh follow saya balik.....di http://cayob.blogspot.com/

    Maaflah menyusahkan awk...ape2 pun teruskan pejuangan di dunia blogger ini.semoga berjaya!amin

    ReplyDelete
  2. tq..
    it's ok x ssh pe2 pun..
    saye follow awak

    ReplyDelete