Followers

Thursday, November 03, 2011

Hai.... and.... so sory.....


Hai..
Dah lama sgt aku x update blog aku ni kn n dh hmpir2 lupa pasword blog aku ni.. Nsib baik x lupa lgi..

pda sesiapa yg sll follow blog aku ni coz skrg ni byk sgt yg b'laku..

1- Aku dh dpt transfer..
Skrg aku dh jdi org Selangor tau.. Aku lpor diri dpa 25/7/2011.. Skrg aku kje d hosp daerah je.. X sesibuk d Penang dlu.. Byk p'kara aku kne b'lajar kt sni coz management hosp daerah dgn hosp bsr lain- mmg lain sgt2.. Seronok jgk kje kt sni tau..
Bile dh pndah tmpt bru ni dpt la 1 mslh yg aku x smpat nk selesaikn lgi.. Ha pe lgi psl b/band la.. Aku on Digi tpi kt sni line Dg x ok langsung. Bab masalah ni la aku x dpt nk update blog aku ni.. Aku sndiri pn x thu kt sni line pe yg ok..

2- My hubby pn dpt tranfer..
Ha.. Tu la di namakan rezeki tau 1st my hubby dlu yg dpt tranfer n dia lpor diri 15/7/2011. Hmpir smggu aku kne tggl b'dua dgn bb safwan kt Penang.. Mmg my hubby tu brt ati nk tgglkan kmi b'dua tpi hati aku kuat m'yatakan aku mmg akn dpt transfer dlm masa t'dekat cehhh jdi ahli nujum la plak.. Nsib baik betul.. My hubby dpt kje kt KL so dia la yg brulang ari2 g kje..

Insyaallah.. Nnti aku update blog ni lagi n upload pic bb Safwan yg comel tu..

HAK CIPTA TEPERLIHARA OLEH SALMIZALEOMAMA-MIZA!!

No comments:

Post a Comment