Followers

Monday, October 01, 2012

home sweet home idea

 Nak hias rumah?
jangan lupa guna barang2 terbuang..
byk blh kite buat dengan brg terbuang tu..
Utk home sweet home kali ni aku guna botol terpakai n pewarna kuku yang dh x guna..
Nak di buang sayang.. So kepala ni mula la nak buat mcm2..
Botol tu aku dpt kat tempat kerja-botol ubat.. 
Selalunya di buang je botol2 tu semua so botol2 yang comel aku bwk balik n cuci bersih2..




Botol ni agak kecil..
So utk korang yang x dapat nak cari botol mcm ni jangan risau korang blh guna botol lain mcm botol kicap, sos, mayonis n lain2..
 Korang blh hias ikut kreativiti korang..
mcm aku buat ni simple je..
Dah siap boleh la korang letak yang tempat yang korang rase sesuai..
Aku letak botol2 yang comel ni kat tingkap tandas..
Tingkap tandas agak tinggi so sesuai sgt..
Selamat mencuba!


HAK CIPTA TEPERLIHARA OLEH SALMIZALEOMAMA-MIZA!!

No comments:

Post a Comment