Followers

Saturday, January 14, 2012

Entah.. x thu nk bgi tajuk pe utk entre kali ni ;P


Dah hampir seminggu b'pantang...
Alhamdulillah...
Bb syahir mcm abg dia jgk x bnyk ragam.. X mcm s'setengah bb yang mlm buat ragam x tido, kembong la n ibu plak kne la b'sengkang mata siang n mlm smpai mata pn dh jdi mata panda..
Nsib aku baik coz di kurniakn bb yg x m'ragam.. Siang b'jaga pastu tido, celek mata nk m'yusu je.. Mlm lak just bangun utk menyusu je.. Tu pn bangun s'tiap 3jam s'kali.. X la penat sgt..
Org akan ckp baik nye bb ni.. Tido je...

Skrg musim hujan cian bb syahir k'sejukan.. Bju utk dia mmg aku x bli pun just gna bju lame abg dia je.. Msa b'pntangkn safwan musim pns so bju dia byk bju singlet je n bju lengan pnjg mmg kurang so skrg bb syahir la cian- x kn nk pkai bju singlet sjuk2 ni...
Em.. nsib baik de org bgi hadiah bju bb lengan pnjg..
Tq....

Skrg Safwan n bb Syahir tgh tido so skrg aku blh la online.. Hehehehe...
My hubby plak skrg thg siap2 b'kemas nak blik ke Btg Kali coz esok dh start kje..
1st ingat nk srh my hubby bwk blik safwan s'kali coz aku tkut x blh nak handle k'dua2 anak k'sayangan aku ni.. Tapi bile d fikirkan, x sampai hati plak nk b'pisah dgn Safwan.. Aritu admit kt wad 5 ari pn aku dh rindu sgt2 kat Safwan tu....
 Tu la kasih ibu...



HAK CIPTA TEPERLIHARA OLEH SALMIZALEOMAMA-MIZA!!

No comments:

Post a Comment