Followers

Saturday, January 28, 2012

Jangan Salahkan Ibu Mengandung!!!

Ha...
Best x tajuk entri aku kali ni..

Orang selalu ckp perangai bb tu ikut perangai ibu dia msa mengandung?
Aku sndiri pun x thu jawapan dia..
Entah la...

Setahu aku pemakanan ibu, emosi, tekanan persekitaran, kesihatan ibu mmg la mempengaruhi bayi dalam kandungan. Tapi klu perangai/tabiat ibu tu x tahu la plak..




Nak tahu nape aku tulis entri kali ni..
Coz bb syahir masa mndi dia akan nangis semahu mahu dia.. Bising 1 rumah ni di buat nye tau sampai jiran sebelah umah pun blh dengar.. Pastu mula la org cakap "Ni mesti sebab ibu dia takut mandi masa mengandung bab tu la anak dia takut air masa nk mandi"
Mmg la x betul...







Ha.... Tengok gambar kat atas ni.. Muka bb syahir asyik berkerut je dahi dia macam org banyak masalah kan?
Mmg emosi aku masa mengandung mcm dahi bb syahir yang b'kerut tu..
Strees nak trnfer la, strees kje, kne tggl kat penang dgn safwan berdua je hampir 2 mggu coz my hubby dh tranfer KL dulu sblm aku dpt tranfer, kete aku selalu meragam n kne handle sendiri.. 
Em... Macam2 la...
Tu la sbb muka kerut seribu tu...

so bab perangai tu jangan la nak salahkan ibu mengandung tau.. Cian kt ibu mengandung tu..



HAK CIPTA TEPERLIHARA OLEH SALMIZALEOMAMA-MIZA!!

No comments:

Post a Comment