Followers

Monday, July 09, 2012

Home sweet home idea

Home sweet home..
Rumahku syurgaku...

Otak aku ni x pernah kering nk buat mcm2 utk umah ni... Masalah nye kekangan masa n anak2 je..
Utk dinding dlm master bedroom aku beli bubble wall sticker ni coz design dia simple n nice..
Aku beli yang murah je... But masalah sikit bile nak tanggalkan pelekat dia so de yang koyak.
Yang koyak tu sayang plak nak buang n aku dpt la idea ni.. Lebih yang koyak tu aku tampal kat plug n suis..





Suke x?
Cantik kan...
Bukan susah pn klu nak umah kita ni cantik n sedap mate memandang...
Harap idea aku ni korang suke n korang blh buat coz senang sgt2 nak buat tau..
Yang penting cari wall sticker yang cantik la...


Untuk arini, ni je home sweet home idea yang aku blh bagi..
De lagi tpi next time ok...
Tunggu.....


HAK CIPTA TEPERLIHARA OLEH SALMIZALEOMAMA-MIZA!!

No comments:

Post a Comment