Followers

Thursday, July 19, 2012

Home Sweet Home Idea


Home sweet home...
Rumahku syurgaku...
lagi
n
lagi..

Kali idea utk deco peti ais yg dh lusuh warna dia..
Peti ais dua pintu ni aku dh pakai lebih kurang hampir 7thn tau..
so tempat untuk buka peti ais ni dh pudar warna dia masa dicuci.
Memamg buruk sgt la mate ni memandang warna yang pudar tu..
Puas aku fikir mcm ner nk buat..
Klu aku kuar mate aku ni mesti cari samething yang blh aku fikir untuk deco rumah aku ni..
Aku suka sgt dengan wall sticker, mcm home sweet home idea yang sebelum ni pun aku de guma wall sticker kan tpi kali ni aku guna toilet wall sticker plak.
Toilet wall sticker ni plastik lembut so senang nak tampal kt peti ais ni.. 
Aku kerat bahagi kepada dua bahagian so blh tampal atas dan bawah pintu peti ais ni..
De mcm2 design so korang blh pilih je yang mane korang suke..
Bukan ssh nak cari sticker ni.. skrg ni dh banyak jual..



Cantik tak?
Mesti la cantik kan..
Aku tahu korang mesti suke kan..


Safwan ni pun nak join jgk..
Suke sgt interframe muka tu...
; p

Selamat mencuba!!


HAK CIPTA TEPERLIHARA OLEH SALMIZALEOMAMA-MIZA!!

No comments:

Post a Comment